25 de abril: Presentación da “Prospección de emprego sobre sectores TIC e Loxística na área metropolitana da Coruña”

etiquetaO próximo día 25 de abril, no paraninfo da Universidade da Coruña, se presentará o informe sobre prospección de emprego, realizado no marco da colaboración co Concello de A Coruña definido polo convenio firmado en 2016.

A presentación contará coa asistencia do Sr. Reitor D. Julio Abalde, do Sr. Alcalde D. Xulio Ferreiro, do Concelleiro de Emprego D. Alberto Lema, e dunha numerosa representación de empresarios e empresarias dos sectores TIC e Loxística da área metropolitana de A Coruña.

O programa do acto é:

09:45. Presentación do acto a cargo do Alcalde e do Reitor
10:00. Presentación estudo Universidade da Coruña
10:30. Presentación estudo Fundación Mujeres
11:00. Debate
11:30. Café de traballo

O informe xa está dispoñible para descargar aquí.